- Escoita e atende ordes colectivas.
- Expresa emocións e desexos.
- Comunícase de forma axeitada cos seus compañeiros e adultos.
- Constrúe de forma oral oracións sinxelas e gramaticalmente correctas.
- Pronuncia correctamente todos os fonemas e sinfóns.
- Escoita con atención pequenas explicacións, relatos, contos...
- Responde a sinxelas preguntas relacionadas con contos lidos.
- Recorta debuxos grandes seguindo unha liña.
- Colorea respectando os bordes con soltura e gusto.
- Debuxa de forma completa o esquema corporal.
- Identifica e escribe o seu nome.
- Identifica o nome dos seus compañeiros.
- Coñece e le os fonemas vocálicos.
- Identifica e relaciona co seu son algún fonema consonántico.
- Le palabras cos fonemas coñecidos.
- Escribe palabras sinxelas cos fonemas coñecidos.
- Identifica conceptos como arriba - abaixo, dentro - fóra, diante - detrás, preto - lonxe, grande - pequeno…
- Conta progresivamente do 0-9.
- Identifica e escribe os números do 0-9.
- Relaciona nº con cantidade do 0-9.
- Identifica o concepto de máis e menos.
- Atende e obedece as normas establecidas.
- Remata os seus traballos de forma autónoma.
- Identifica, recolle e coida o material persoal.
- Participa no xogo respectando as normas e aos seus compañeiros.
- Manifesta interese e gusto polas diferentes actividades escolares.
BLOG DE 1º E 2º CURSOS DO CEIP PLURILINGÜE A PEDRA DE BUEU
BLOG DO 1º E 2º CURSOS DO CEIP PLURILINGÜE A PEDRA DE BUEU
sábado, 6 de septiembre de 2014
EMPEZANDO CON BO PÉ...
Os criterios que se van ter en conta na AVALIACIÓN INICIAL do 1º curso son:
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
No hay comentarios:
Publicar un comentario